Halaman

Sabtu, 30 Januari 2010

BERYL'S GOURMET CHOCOLATE KINI DI HANUM BAKERS

62% Dark Chocolate Couverture -Premium dark chocolate yang diperbuat dari biji koko yang dipanggang yang tinggi & kaya dengan kandungan cocoa butter. Amat sesuai digunakan sebagai molding, coating & dipping. Beryl's Couverture ini beratnya 2kg blok. Harganya RM41.00/blok.
White Chocolate Compound L-W24-NV datang dalam 1kg blok. Ia adalah white chocolate premium dimana isi kandungan susunya yang tinggi dan kemanisan yang seimbang. Harga White Chocolate keluaran Beryl's ini adalah RM11.80/blok.
Milk Chocolate Compound L-M08-NV dibungkus dalam 1kg blok. Mengandungi 8% Cocoa. Harganya RM11.80/blok.

Dark Chocolate Compound L-D19-NV mengandungi 19% Cocoa. Ini membuatkan Dark Chocolate Compound Beryl's amat tinggi & kaya dengan rasa cocoa aslinya. Dibungkus dalam pek 1kg blok dan harganya pula RM11.70/blok.

Hanum Bakers ada juga menyediakan senarai sebutharga untuk pembelian chocolate lebih dari satu blok setiap jenis. Untuk senarai harga yang terperinci, sila hubungi saya.
Perkhidmatan penghantaran secara pos juga boleh diuruskan. Kos penghantaran & kos bungkusan akan ditanggung 100% oleh pembeli.

4 ulasan:

  1. stil jual lg x chocolate compound ne ye kak hanum?

    BalasPadam
  2. Salam, kalau nak wat topping kek guna coklat yang jenis mane ye?

    BalasPadam
  3. pm harga borong milk & white seetyeyeshah888@gmail.com

    BalasPadam
  4. pm harga borong milk & white seetyeyeshah888@gmail.com

    BalasPadam